Transforma el estrés de la organización de la boda en felicidad / Transform the stress of organizing your wedding in happiness

Muchas novias tienen mucho estrés al organizar su boda. Ya sea por el presupuesto, sus familiares y amigos alrededor, o simplemente porque quieren que todo quede perfecto. Aquí te damos algunos tips para ayudarte con el estrés que te puede causar la organización:

A lot of brides get really stressed when organizing their wedding. It can be because of the budget, family members and friends, or simply because they want everything to be perfect. Here we give you some tips that can help you with the stress:

1. Acepta cuando algo te está estresando y busca ayuda. Por ejemplo, cuando alguna de tus damas no le gusta el color o estilo de vestido que elegiste para ellas, puedes pedirle ya sea a tu wedding planner, o a alguna de tus otras damas que te ayuden hablando con ella.

Accept when something is making you get stressed and look for help. For example, if one of your bridesmaids do not like the color or style of the dress you chose for them, ask your wedding planner, or another of your bridesmaids to help you talking with her.

12715838_1676131175987423_2951151346876927339_o12622159_1670301393237068_1594377385798102649_o

2. Trata de no ser negativa. Si por ejemplo alguno de los proveedores no está disponible, no estés triste y empieces a pensar que la boda no será igual sin ese proveedor. Hay muchos proveedores muy buenos y que se pueden adaptar a tus gustos. Igualmente si algún invitado te dice que no podrá ir. Recuerda que lo importante es que tu futuro esposo esté ahí contigo.

Try to not be negative. If, for example, one of the suppliers you want is not available, do not get sad and start thinking that your wedding will not be the same without that supplier. There are a lot of people that you can hire that are great and that will adapt to your taste. Likewise, if one of your guests says that he/she will not be able to come to the wedding, do not get sad. Remember that the important thing is that you will have your future husband with you there. 

14124928_1764882230445650_6629202911057463175_o

3. Siempre que haya un problema no te enojes o estreses. Empieza a pensar en una solución o pide ayuda.

Every time there is a problem do not get mad or stressed. Start thinking on a solution, or ask for help. 

4. Delega partes de la organización de tu boda.

Delegate parts of the organization of your wedding. 

14241474_1767469083520298_390622193065690537_o13734961_1745932462340627_9045265076047765739_o

5. Siempre recuerda, que al final de la ceremonia y recepción, estarás con el amor de tu vida y que esto es el “por qué” de esta celebración.

Always remember that after the ceremony and reception you will spend your life with the person you love the most, and that this is the “why” for this celebration. 

13320919_1719484418318765_3312817845080153700_o13925878_1749488348651705_2005595334405992680_o

 

Visita nuestras redes sociales:

Facebook: Aquamarina Eventos – https://www.facebook.com/aquamarinaeventospanama?ref=ts&fref=ts

Instagram: aquamarinaeventos – http://www.instagram.com/aquamarinaeventos

Pinterest: aquamarinaevent – https://www.pinterest.com/aquamarinaevent/

Contactenos: Aquamarina Logo

Teléfono: 392-8496/98

E-mail:

dferrabone@aquamarinaeventos.com

dsanchez@aquamarinaeventos.com

aferrabone@aquamarinaeventos.com

Ubicación: Punta Pacífica, Calle Ramón H. Jurado, Paitilla Mall, local #36, segundo piso. Ciudad de Panamá

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s